Followers

Saturday, January 7, 2012

Daki Gunung Lambak-KLUANG

fist of all, aku nak ucapkan terima kasih at my frenz Fazilah md sukri coz temankan aku balik kluang untuk ambil kereta...huhuhuh sempat lari sekejap dari stress jawab final exam...ada 1 paper lagi..hehehe

Tasik Putih^_^

Nak jadikan cerita, aku bermalam di rumah kak biha. Arep bawak aku n my frenz jalan2 kluang.petang tu arep bawak kiteorang pergi Tasik Putih.. kiteorang main2 at taman permainan kat situ..huhuhu macam budak2 plak..^_^


pagi keesokkan nya arep ajak kiteorang daki gunung..huhuhu first time aku daki gunung yang begitu mencabar..^_^
ni laa arep..^_^
keletihan daki gunung ni...huhuhuh rehat seketika..^_^
tempat yang paling mencabar time mendaki Gunung ni..^_^
nasib baik ada pokok..sempat aku peluk..hehehehhe hilang rasa stress!

akhirnya kami sampai ke puncak Gunung Lambak..huuhuhu best giler laaa...^_^ yang sebelah arep tu nama adik ilah..huhuhu cute kan?dia macam adik aq jerk..huhu kepuasan yang tak terkata apabila sampai ke puncak..hehehe ni cara yang paling berkesan lau nak hilangkan stress.. apa-apa pun thanks to arep coz sudi jadi pemandu pelancong.heheh itu saja perkongsian aq pada kali ni...bye2^_^





No comments:

Post a Comment

"... Barangsiapa yang berpegang teguh kepada (agama) Allah maka sesungguhnya ia telah diberi petunjuk kepada jalan yang lurus." (Ali Imran [3]: 101)

Popular Posts

MY FAMILY

MY FAMILY

KUMPULAN KOIR SEKOLAH SMTWT

KUMPULAN KOIR SEKOLAH SMTWT

masjid kristal

masjid kristal