Followers

Monday, January 2, 2012

final exam semester 1

Alhamdulillah segala puji bagi ALLAH, tuhan seluruh Alam...aku bersyukur sangat masih diberi peluang untuk hidup...dan aku juga berpeluang habiskan 1sem di UTEM ini...tidak aku sangka pengalaman di UTEM ini banyak mengajar aku erti hidup yang sebenar..

Cakap pasal exam..huhuhuh macam tak percaya esok dah start exam..final sem 1..tapi masih sempat lagi blogger..hehehe nak buat macam ner, banyak benda aku nak kongsikan. persediaan exam??heheh boleh laaa...1week stdy week...macam terkurung duk dalam bilik ni...tapi perkurungan aku berakhir pada esok hari..iaitu peperangan yang besar jugak laa..Hak3

Esok exam maths..subjek yang boleh tahan laa jugak..interesting laaaa kalau korang minat..heheh sebut jerk pasal kira duit mesti korang yang mata duitan minat..hak3 termasuk laaa aku..hehehehe bukan mata duitan tapi suka cara manage duit..huhuhuh... cuba laa korang belajar n masuk kan situasi di dalam dunia realiti..mesti korang akan terbuka minda...itu laa sebab aku minat berkaitan dengan bisnes..

Bertuah jugak laa kiranya aku ni coz berpeluang sambung dengan career yang aku minat iaitu menjadi usahawan...huhuhuhu macam2 yang kita akan pelajari tau...cakap pasal ni memang banyak celotehnya sampai esok pon xhabis...huhuhu

Akhir kata, aku harap aku dapat jawab exam esok dengan hati dan minda yang terbuka.peperangan akan bermula, harapan aku dapat memang di medan perang ini... InsyaALLAH..^_^

"Ya ALLAH, permudahkanlah aku menjawab soalan peperiksaan esok,berilah aku kefahaman kepada soalan tersebut agar aku tidak terpesong dari skema jawapan"...^_^ AMin... INSYAALLAH..

No comments:

Post a Comment

"... Barangsiapa yang berpegang teguh kepada (agama) Allah maka sesungguhnya ia telah diberi petunjuk kepada jalan yang lurus." (Ali Imran [3]: 101)

Popular Posts

MY FAMILY

MY FAMILY

KUMPULAN KOIR SEKOLAH SMTWT

KUMPULAN KOIR SEKOLAH SMTWT

masjid kristal

masjid kristal