Followers

Friday, June 3, 2011

jamuan kesyukuran

hari ini merupakan hari yang begitu meriah dengan jamuan kemasukan rumah baru abang ku.aku seakan tidak percaya dengan rezeki yang ALLAH berikan secara mengejut!

Alhamdulillah...bersyukur pada ALLAH, hati ku tenang walaupun masih berbaki kepenatan dan keresahan yang melanda diriku pada minggu ini...tak tau siapa lagi yang harus aku luahkan apa yang tersirat di hati ini..

Mungkin aku harus terus begini dengan menyimpan apa yang aku rasakan tanpa meluahkan nya....ya biarlah rahsia...rasia yang tak mungkin aku ceritakan pada sesiapa..

Bukan mudah menyimpan rasa dihati ini namun setelah aku berusaha menjadi insan yang berdikari, alhamdulillah akhir nya aku berjaya... walaupun kadangkala aku bersikap keanakan, namun hati ini sering kali tidak tunjuk kan perasaan sebenar...siapa ya yang tahu???semestinya ALLAH SWT sahaja yang tahu...

Majlis yang bakal berlangsung malam ini...huhuhuuh sempat lagi aku meluangkan masa menulis disini...walaupun masih letih dengan persiapan namun aku tetap terasa tenang...

Alhamdulillah........

aku masih dalam dilema dengan keputusan aku...adakah aku akan pindah?????


Ya Allah, Berilah petunjuk pada ku agar aku dapat memilih keputusan yang tepat...amin..
^_^senyum sokm0....~~~~

No comments:

Post a Comment

"... Barangsiapa yang berpegang teguh kepada (agama) Allah maka sesungguhnya ia telah diberi petunjuk kepada jalan yang lurus." (Ali Imran [3]: 101)

Popular Posts

MY FAMILY

MY FAMILY

KUMPULAN KOIR SEKOLAH SMTWT

KUMPULAN KOIR SEKOLAH SMTWT

masjid kristal

masjid kristal