Followers

Wednesday, April 20, 2011

teruskan kehidupan...

Alhamdulillah...segala puji bagi ALLAH...kerana dengan limpah dan kurniaNya dapat saya disini lagi...berkongsikan cerita dan pengalaman ana pada semua untuk dijadikan pedoman buat semua...

syukur sangat kerana ana still diberi peluang untuk terus hidup di dunia yang mencabar ini...Alhamdulillah...

Hari ini bermula lah kisah ku seorang perantau...semakin banyak yang aku fikirkan apa yang akan aku buat selepas ini...entah kenapa hati ini semakin sayu apabila mengingati kisah ku yang lalu...teringat kenangan bersama ibu dan ayahku..aku selalu terfikir kemana aku selepas ini???

Hidup seorang perantau...hanya senyuman yang tak lekang dari bibirku hanya laaa penyedap hatiku supaya sentiasa heppy walaupun hati ini seolah-olah tiada perasaan lagi...entah laa..

Hati aku binggung..kemana aku selepas ni???aku mahu tinggal dengan siapa??adakah aku akan menyusah saudaraku jika aku tinggal dengannya??

Soalan demi soalan yang muncul dalam fikiran ku...tidak terhenti selepas habis exam PSPM...aku ingin hidup sendiri..berdikari sendiri tanpa menyusahkan orang lain...tapi bila difikirkan balik, aku hanya seorang wanita yang lemah..penuh dengan cabaran dan kelemahan diri...

Kawan2 ku cadangkan supaya aku kahwin...kahwin?hahahahhaha aku hanya mampu tergelak...jawapanku hanya lah "belum tiba masanya"...

Sekarang aku membuat keputusan untuk kerja bagi mengisi masa kosong selama hampir 4 bulan....ya ALLAH, kuatkanlah hamba-Mu ini untuk meneruskan perjuangan ni....amin^_^...

No comments:

Post a Comment

"... Barangsiapa yang berpegang teguh kepada (agama) Allah maka sesungguhnya ia telah diberi petunjuk kepada jalan yang lurus." (Ali Imran [3]: 101)

Popular Posts

MY FAMILY

MY FAMILY

KUMPULAN KOIR SEKOLAH SMTWT

KUMPULAN KOIR SEKOLAH SMTWT

masjid kristal

masjid kristal