Followers

Saturday, January 22, 2011

kesyukuran

Alhamdulillah....bersyukur aku ke hadrat Ilahi kerana dengan limpah kunia-Nya dapat aku hidup lagi didunia yang penuh dengan dugaan dan cabaran....aku bersyukur kerana dengan izin-Nya aku masih disini untuk terus menuntut ilmu dunia dan akhirat......
Segala puji bagi ALLAH....TUHAN yang menCIPTA seluruh ALAM.....dengan kekuatan yang diberi oleh Sang Pencipta Langit N Bumi dapat aku menempuh dengan tabah setiap ujian yang aku hadapi.....ALHAMDULILLAH.....
Kini aku semakin dewasa..menempuhi segala dugaan hidup dengan tabah dan sabar walaupun tanpa insan tersayang di sisi.....semoga segala kesedihan di hati dapat aku tempuhi dengan mendapat REDA ILAHI....
INSYAALLAH.....AMIN...

No comments:

Post a Comment

"... Barangsiapa yang berpegang teguh kepada (agama) Allah maka sesungguhnya ia telah diberi petunjuk kepada jalan yang lurus." (Ali Imran [3]: 101)

Popular Posts

MY FAMILY

MY FAMILY

KUMPULAN KOIR SEKOLAH SMTWT

KUMPULAN KOIR SEKOLAH SMTWT

masjid kristal

masjid kristal